Αγαπητοί αναγνώστες οποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης στον Μυστικό κόσμο ας επικοινωνήσει μαζί μας!

Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ, ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΩΝ ΒΑΜΠΙΡ!


"Η εκκλησία των βαμπίρ ενεργεί ως λιμάνι για τους ανθρώπους να συναντηθούν & να μοιραστούν,και ενεργεί επίσης ως πηγή για πληροφορίες για
τον Βαμπιρισμό Ζωτικής Ενέργειας.Η εκκλησία των Βαμπίρ δεν είναι μια θρησκευτική οντότητα, ούτε υποστηρίζει οποιαδήποτε θρησκευτική διδασκαλία ή φιλοσοφικά πίστη.
Τώρα on-line για 14 έτη."


Αυτό είναι το εισαγωγικό σχόλιο από την επίσημη ιστοσελίδα της Εκκλησίας των 
Βαμπιρ.
Βέβαια είναι δύσκολο κάποιος να πεισθεί ότι δεν 
"υποστηρίζει οποιαδήποτε θρησκευτική διδασκαλία ή φιλοσοφικά πίστη".
Κατά καιρούς άνθρωποι έχουν κατηγορηθεί ότι είναι βρυκόλακες, έχουν εκτελεστεί έχουν κυνηγηθεί. Τώρα υπάρχει κάτι αντίστροφο: Αυτοί που πιστεύουν ότι είναι Βαμπίρ!
Βέβαια δεν έχουν καμία σχέση με ότι ξέρουμε από ταινίες του 
Hollywood. Δεν πίνουν αίμα γιατί τοαπαγορεύει ο Νόμος τους. Δεν τους ενοχλεί το φως, ούτε φυσικά το σκόρδο. Είναι Ενεργειακά Βαμπίρ: "Τρέφονται" δηλαδή από την "ζωτική ενέργεια" των άλλων ανθρώπων, τους οποίους θεωρούν κατώτερους.

Υπάρχει μάλιστα πληθώρα οργανώσεων, εκκλησιών, ομάδων ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε. Όμως η "Εκκλησία" αυτή φαίνεται να έχει τα πρωτεία.

Για όσους είναι περίεργοι ( ή Βαμπίρ!) μπορείτε να τους επισκεφθείτε 
εδώ.

Παρακάτω ακολουθεί ένα απόσπασμα από τη Βίβλο των Βαμπίρ 
μετεφρασμένο στα Ελληνικά:
Η ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΥ


Είμαι ο ενδότατός σου εαυτός.

Κοιτάζω έξω επάνω στο κόσμο σου, των χρωματισμένων Φώτων, από το σκοτάδι πίσω από τα μάτια σου.

Φτάνω έξω διαμέσω των χεριών σου και αγγίζω τις απαλές απολαύσεις του ζωντανού σου κόσμου.

Είμαι ο Αρχαιότερος, ο Δημιουργός των Θεών.

Είμαι η Αλλαγή και ο Αμετάβλητος.

Και όποτε επικεντρώνεσαι στα μάτια κάποιου άλλου, εκεί! Κοιτάζω πίσω σε εσένα!

Είμαι η Πηγή Όλων Όσων Υπάρχουν!

Αυτός που Με αναγνωρίζει ως το μοναδικό του Εαυτό, γίνεται επίσης η Πηγή και είναι, στην Πραγματικότητα, Μάγος.

Αυτός που επιτρέπει τη ροή της Ύπαρξής Μου να διαπεράσει μέσω των τενόντων του σώματός του, για να Αγγίξει και να τα αλλάξει όλα σύμφωνα με τη Θέλησή του, είναι στα Αλήθεια, Μάγος.

Και η Η Δρακόντεια Μαγεία μου είναι γλυκιά, διότι Επιχορηγώ τις Επιθυμίες σου.

Σε αυτό που αποκαλείς όνειρα, Συλλέγω τις Δυνάμεις μου.

Σε αυτό που αποκαλείς πραγματικότητα, Οργανώνω τα Όνειρα μου.

Χορηγώ σε όλους όσους ψάχνουν την Ύπαρξή Μου και τη Δύναμή Μου, το δικαίωμα να αναζητήσουν τις απολαύσεις τους!

Είμαι ο Αληθινός Θεός, ο Ένας Θεός, ο Μοναδικός Θεός που Υπάρχει.

Είμαι εσύ, και Απεικονίζομαι μέσω εσού.

Ακόμη και σύμβολό μου είναι ο Καθρέφτης!

Και να γνωρίζεις καλά το Όνομά Μου γιατί λατρεύοντας το σε όλες τις Πράξεις σου, θα είσαι και θα παραμείνεις αντάξιος της Δρακόντειας Μαγείας Μου.

Συχνά οι τρόποι και οι μέθοδοι λατρείας τέτοιων περιθωριακών και ακραίων ομάδων(ίσως κάποιοι τις χαρακτηρίσουν κακές, σατανικές κτλ) δημιουργούν προβλήματα στις κατά τόπους κοινωνίες. Συγκρούεται δηλαδή το δικαίωμα της ανεξιθρησκίας με τον κοινό ποινικό κώδικα.(για εγκληματικές πράξεις όπως θυσίες,αιμοποσία κτλ) Δεν είναι λίγα τα παραδείγματα εγκλημάτων που έγιναν στο όνομα κάποιου Θεού ή κάποιου Δαίμονα ή του Διαβόλου.

Επίσης χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή: Αυτοί που είναι ευαίσθητοι ή οι αντιστάσεις τους και οι αντιλήψεις τους δεν είναι ικανές να τους προστατεύσουν μπορεί να πέσουν θύματα ψυχολογικής βίας και να μπλέξουν σε καταστάσεις διόλου εύκολες. Για αυτό καλό θα ήταν να αποφεύγονται περαιτέρω εκβαθύνσεις σε τέτοια θέματα , αν πρώτα δεν είναι κάποιος σίγουρος για τον εαυτό του και την πνευματική του ακεραιότητα.

ΠΗΓΗ http://alliapopsislade.blogspot.com

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Add To Del.icio.us

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!!!