Αγαπητοί αναγνώστες οποιος ενδιαφέρεται να γίνει συντάκτης στον Μυστικό κόσμο ας επικοινωνήσει μαζί μας!

ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ-ΜΥΘΟΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Υποσυνείδητο Μήνυμα ονομάζουμε το μήνυμα ή το σήμα το οποίο είναι ενσωματωμένο μέσα σε μια εικόνα, ηχητικό μήνυμα (Τραγούδια κ.τ.λ), βίντεο , ηλεκτρονικά παιχνίδια
κ.ο.κ με την ιδιότητα να περνούν με πολύ μεγάλη ταχύτητα μπροστά από την οθόνη της τηλεόρασης η του Η/Υ (όσο άφορα τα βίντεο,τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και τις εικόνες)και στην περίπτωση της Μουσικής μέσω της ''Τεχνικής'' Backmasking.


Ιστορικό

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ο ''θεμελιωτής'' των Υποσυνείδητων Μηνυμάτων ήταν ο E. W. Scripture ο οποίος το 1898 σε βιβλίο που έγραψε με τίτλο '' The New Psychology'' περιέγραψε τις Βασικές αρχές της τεχνολογίας των Υποσυνειδήτων Μηνυμάτων.

Η πρώτη απόπειρα εφαρμογής τους έγινε το 1900 από τον Καθηγητή Ψυχολογίας Knight Dunlap.Ωστόσο αξίζει να σημειωθεί πως ενώ ο Dunlap υποστήριξε πως οι μέθοδοι του είχαν αποτελέσματα, πότε δεν επιβεβαιώθηκε και συνεπώς δεν έγιναν αποδεκτά τα όποια συμπεράσματα έβγαλε, από την επιστημονική κοινότητα της εποχής εκείνης,εκτός από τον
Harry Levi Hollingworth ο οποίος υποστήριξε πως τα υποσυνείδητα μηνύματα μπορούν να εφαρμοστούν κυρίως για διαφημιστικούς σκοπούς.

Κατά την διάρκεια του δεύτερου παγκοσμίου πολέμου χρησιμοποιήθηκε η συσκευή
tachistoscope το οποίο προέβαλε κάποιες εικόνες για πολύ μικρό χρονικό διάστημα με σκοπό οι στρατιώτες να θυμούνται και να αναγνωρίζουν τα μαχητικά αεροπλάνα.

Το 1957 έγινε το γνωστό πείραμα του James Vicary, ερευνητής αγοράς στο επάγγελμα ο Vicary υποστήριξε πως τα μηνύματα που περνούν με μεγάλη ταχύτητα μπροστά από την οθόνη των Κινηματογράφων επηρέασε τους ανθρώπους που έβλεπαν μια ταινία στο New Jersey με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι πωλήσεις τον ποπ κορν και των αναψυκτικών.

Ο Vicary χρησιμοποιώντας τον όρο ''Υποσυνείδητη διαφήμιση'' ίδρυσε δοκιμαστικά για 6 εβδομάδες μια εταιρία που ειδικεύονταν στα υποσυνείδητα μηνύματα.
Αμέσως μετά την ίδρυση της εταιρίας έγινε ένα πείραμα, κατά την διάρκεια της Ταινίας Picnic
στην οποία ο Vicary χρησιμοποίησε την συσκευή που προαναφέραμε το tachistoscope για να προβάλει κατά 1/3000 του δευτερολέπτου τις φράσης ''Drink Coca-Cola'' και ''Hungry? Eat Pop-Corn''.
ο Vicary υποστήριξε πως κατά την διάρκεια του test οι αυξήσεις της Coca-Cola και των Ποπ-Κορν αυξήθηκαν κατά 57,8 % και 18,1% αντίστοιχα.

Ωστόσο,μετά από κάποιο χρονικό διάστημα αποδείχθηκε πως ο Vicary είπε ψέμματα και όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος παραποίησε τα αποτελέσματα.
Για να αποδειχθεί βέβαια ότι είχε κάνει λάθος ο Dr. Henry Link επανέλαβε παρόμοιο πείραμα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα δεν παρατηρήθηκε κάποια αύξηση της ζήτησης στα προαναφερθέντα προϊόντα.

Το πείραμα του Vicary αναστάτωσε πολύ κόσμο με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν πολλές ιστορίες συνωμοσίας πως οι κυβερνήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία υπέρ τους και έτσι
απαγορεύτηκε συνταγματικά η εφαρμογή τέτοιων μηνυμάτων στην Αμερική, στην Αυστραλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο Vicary συνέχισε να ''αναστατώνει'' τον κόσμο και το 1958 έκανε ακόμη ένα πείραμα υποστηρίζοντας πως κατά την διάρκεια μιας διαφήμισης ενός προϊόντος ενσωμάτωσε ένα υποσυνείδητο μήνυμα το οποίο έλεγε ''Call now'' με αποτέλεσμα να αυξηθεί η ζήτηση του συγκεκριμένου προϊόντος
Όπως αποδείχθηκε για ακόμη μια φορά ο Vicary παραποίησε τα στοιχεία του πειράματος.

Το 1973 ο Wilson Bryan Key υποστήριξε μέσα από το βιβλίο του Subliminal Seduction πως τα υποσυνείδητα μηνύματα χρησιμοποιούνται στης διαφημίσεις χωρίς το κοινό να καταλαβαίνει τίποτα.
Αυτό το γεγονός δημιούργησε σύγχυση με αποτέλεσμα να απαγορευτούν και στον Καναδά τα μηνύματα αυτά.

Το 1985 ο Dr. Joe Stuessy μετά από πείραμα που έκανε,έβγαλε το συμπέρασμα πως
η μουσική [και κάποια κομμάτια Heavy Metal] μπορούν να μας επηρεάσουν υποσυνείδητα χρησιμοποιώντας χαμηλές συχνότητες τις οποίες το συνειδητό μέρος του εγκεφάλου μας δεν μπορεί να το αντιληφθεί την στιγμή που το ακούμε άλλα μπορεί να το αντιληφθεί το υποσυνείδητο.
Άλλος τρόπος μετάδοσης και πιο γνωστός είναι όταν βάζουμε κάποια τραγούδια να παίξουν με την αντίθετη φορά να ακούγονται κάποιες φράσεις-λέξεις όπου στην κανονική φορά του τραγουδιού δεν τις αντιλαμβανόμαστε.
Μετά από συνεχείς έρευνες που έγιναν αποδείχθηκε πως για να μας επηρεάσουν υποσυνείδητα με μηνύματα πρέπει να υπάρχουν και οι ανάλογες συνθήκες.

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Add To Del.icio.us

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μας ενδιαφέρει η γνώμη σας!!!